نمایش منو و دسته بندی
بستن

چراغ آبشاری باغچه خورشیدی | چراغ آبشاری باغچه خورشیدی

چراغ آبشاری باغچه خورشیدی

قیمت محصول

399,000 تومان
32 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

چراغ آبشاری باغچه خورشیدی

ضد آب و مقاوم دربرابر بارش باران و آبیاری گیاهان

برای ایجاد دکوراسیون زیبا و چراغانی در شب

روشن شدن LED به صورت هفت رنگ

روشن شدن خودکار هنگام تاریکی هوا


قیمت : 399000 تومان


اگر دنبال محصولی برای تزیین حیاط ، تراس یا باغ خود هستید و حوصله دردسرها و هزینه سیم کشی را ندارید چراغ باغچه خورشیدی گزینه فوق العاده با صرفه ای برای شماست.چراغ خورشیدی آبشاری مناسب باغ، باغچه ، محوطه رستوران و …. ظاهری بسیار زیبا و 7 رنگ ، وزن بسیار سبک، قابلیت شارژ با نور خورشیدی میباشد.
این فواره مصنوعی که مانند چتر میباشد شبیه عروس دریایی است در 7 رنگ زیبایی خاصی به حیاط و باغچه شما خواهد داد. شفافیت این چراغ ها بر اساس تکنولوژی های جدید ساخته شده و واقعا خیره کننده هستند .در استفاده از این چراغ خورشیدی حتما شما هم متوجه خواهید شد که این چراغ با توجه به کیفیتی که دارد بهترین نمونه و در عین حال ارزان ترین چراغ خورشیدی است که می توانید تهیه کنید این چراغ ها تولید سال 2024 هستند که جدیدترین فناوری به لحاظ دوام باتری و شارژ سریع بودن و همچنین کم مصرف بودن ال ای دی ها از ویژگی های بارز آن است.
این چراغ خورشیدی را نه بر روی دیوار بلکه کنار دیوار می توانید استفاده کنید. این چراغ خورشیدی دارای هفت رنگ زیبا هستند که به آرامی و همه ریسه ها با هم تغییر رنگ  می دهند و جلوه ویژه ای به حیاط شما می دهند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این چراغ  خورشیدی باتری توسعه یافته آن است که با زاویه 135 درجه طراحی و ساخته شده اند که عملا کارایی آن را تا 20 درصد بهبود بخشیده است.
این لامپ خورشیدی به دلیل استفاده از مواد و فناوری IP65 کاملاً ضد آب هستند و همین امر باعث شده تا در هر شرایط آب و هوایی و در فضای باز و باغ ها راحت و بدون مشکل استفاده کنید. و به دلیل همین مقاومت در برابر آب در برابر یخ زدگی هم مقاوم هستند و در هواهای بارانی و بسیار گرم هم می توانید از آن استفاده کنید. باطری این محصول در طول روز از طریق خورشید شارژ خواهد شد و هنگام تاریکی هوا سنسور آن فعال شده و به صورت اتوماتیک روشن خواهد شد.


قیمت : 399000 تومان



ویژگی های چراغ آبشاری باغچه خورشیدی :
- ضد آب و مقاوم دربرابر بارش باران و آبیاری گیاهان
- برای ایجاد دکوراسیون زیبا و چراغانی در شب
- روشن شدن LED به صورت هفت رنگ
- روشن شدن خودکار هنگام تاریکی هوا
- شارژ شدن به وسیله انرژی خورشیدی
- نصب آسان و سریع



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 399000 تومان

محمداعیانی   19 - 11 - 1402  :
این محصول هر دونه هفت رنگ داره یا هر محصول یک رنگ جداگانه داره
میهن استور  20 - 11 - 1402  :
با سلام. هر دونه محصول خودش به طور متوالی به صورت هفت رنگ روشن می شود.